Mi-ar fi plăcut…

DSCN3685


Mi-ar fi plăcut să-ţi fac, astăzi, cunoştinţă cu tine !…

 

 

Mi-ar fi plăcut să-ţi arăt pescăruşii

şi pietrele ce rămân mereu nemângâiate,

copacii, ce nimeni nu-i îmbrăţişează

iarba, ce a rămas nesărutată de tălpile calde…

 

Mi-ar fi plăcut să-ţi aduc în palmă fluturii

să-ţi mişte inima într-o secundă eternă

şi clipa, ce găseşte misterul netrăit,

căci răsăritul e ca un suflet de copil…

 

Mi-ar fi plăcut să-ţi ofer Mărgăritarul,

Bucuria sfântă, ce zilnic, păşeşte pe lângă tine

şi vindecarea, ce transformă lutul în aur,

dar, mereu, mereu ai braţele ocupate…

 

Mi-ar fi plăcut să-ţi fac, astăzi, cunoştinţă cu tine !…

 

O părere la “Mi-ar fi plăcut…

Lasă un răspuns

