Minune trandafirie

DSCN8246

Așteptând cuvintele nerostite…

Mugurii de lumină

caută

sclipirea din ochii mamei

când se odihnea

pe orologiul

ce-i lovea viaţa

întorcându-i inima

pe toate părţile.

 

 

Şoapta ei cu smirnă

am păstrat-o

într-o scoică

scăpată iară

din năvodul pescarilor

și acum îmi respiră

prin vârful degetelor.

 

 

Tăcerile se strigă

arzând

petalele zâmbetului

când mă ţinea în braţe

părul alintându-mi

cu flori de măslin

legănându-mă ca marea.

 

Era singură

aşteptând

cuvintele nerostite…

O părere la “Minune trandafirie

  1. Am descoperit azi blogul, deloc intamplator. Sunt infinit mai bogata acum, dupa parcurgerea aproape in intregime. Ma gandeam in ce cuvinte sa exprim ceea ce simt dar se pare ca fotografia langa „planta-fiinta”, pentru mine asta reprezinta „Palma Maicii Domnului”, mi-a creionat cuvantul ce se astepta rostit : bogatie. Multumesc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

