Copacul

 

DSCN5838

în rugul tăcerii…

 

M-am oprit și am strâns copacul în brațe,

la îmbrățișare poate aș fi trăit, poate aș fi murit,

bine că nu m-a strâns el…

 

Aș fi vrut să o facă, dar i-a fost frică,

să-și scoată rădăcinile din pământ,

și a început să plângă de durere. ..

 

M-am lăsat îmbrățișat de plânsul lui,

era atât de cald și rece,

secetos și inundat,

fricos și acuzator,

obosit, dar prefăcându-se că e bine,

de dragul meu, de dragul lui…

 

Mi-a spus că pot îmbrățișa

oricând, oriunde, oricât, orice alt copac,

în rugul tăcerii…

 

Dar mie îmi mângâie inima,

frunza și uscăciunea lui,

rădăcina și coaja bătrână…

 

Sunt, dintre pământeni, cel mai binecuvântat!

 

Hrisostom Filipescu

O părere la “Copacul

  1. Pingback: copacul | Taina Căsătoriei

Lasă un răspuns

