Bucurie și sănătate!

10987319_791553354225612_7049018667457763492_n

„Daţi cele ce sunt ale Cezarului, Cezarului

şi cele ce sunt ale lui Dumnezeu, lui Dumnezeu!”

(Luca 20,25)

Din punctul meu de vedere dracul nu stă în cardul de sănătate, ci in mintea unora care sunt blocați în frici și în programe emoționale toxice. Încărcăm cu putere lucruri exterioare care nu au nici o legătură cu sănătatea sufletească. Prin acceptarea cardului de sănătate, semnează cineva că se leapadă de Hristos? Plasticul şi cipurile nu mă pot bloca în credinţa mea în Dumnezeu… Dacă mi se va cere, voi muri cu cardul în buzunar, dar cu mintea la Dumnezeu…

Nu un plastic mă face să divorțez de Doamne, ci rănile mele interioare…

În noi este lumina și în noi întunericul, depinde de fiecare ce alege să privească. Ce frumoasă este libertatea duhovnicească și cât de greu este să o dobândim!…

Bucurie și sănătate!

PS: Eu voi folosi cu nădejde noua variantă de servicii medicale deoarece știu că Doamne este cu mine și în mine mereu!

_________________________________________________________________________________________________

Pot înțelege că mulți oameni au avut experiențe de viață care i-au marcat într-o formă sau alta. Dar de aici și până la a scuipa venin doar pentru că am o altă viziune asupra unor aspecte ce țin de viața cetății este distanță mare.

Promovez din toată inima misiunea, viaţa spirituală şi unitatea Bisericii în duhul libertății în Hristos care pe toate le mângâie, cultivând mai întâi sănătatea sufletească și psihică prin spovedanie, rugăciune şi fapte bune.

Socot că fiecare vorbeste din prisma propriilor răni nevindecate…

PS. Nu îmi plac polemicile de niciun fel și le ignor din plin spre tristețea unora care nu își pot hrăni rețelele neuronale!…

Bucurie sfântă!

7 păreri la “Bucurie și sănătate!

    • Va multumesc din suflet pentru tot. Ati dat un raspuns intrebarilor mele carora nu le- am gasit nici un raspuns pana acum . Sunteti o oaza de lumina si speranta pentru noi tinerii cei rataciti in aceasta lume . Multumesc lui DUMNEZEU ca existati.

      Apreciază

  1. A nu dori sa iti pui datele medicale la dispozitia corporatiilor Big Pharma nu e deloc o frica nejustificata. Centralizarea acestor date va avea efecte catastrofale asupra evolutiei farmaceuticii si medicinei aplicate. Imi pare rau sa observ superficialitate la oameni atat de avansati duhovniceste.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mult timp nu reușeam nici eu să înțeleg disensiunea în privința cipurile între mari părinți cum ar fi păr. Iustin Pârvu sau păr. Arsenie Papacioc pe o parte sau păr. Rafail Noica de cealaltă parte. Eu mă simt mai apropiat de modul de gândire al păr. Rafail Noica (dat poate și de faptul că am o anumită formare intelectuală) decât de cel al păr. Iustin Pârvu (pe care l-am și întâlnit). Totuși aici consider că păr. Rafail Noica greșește. Și asta e din cauză că problema cipurilor nu e atât de mult o problemă pur spirituală (în care are o anumită experiență păr. Rafail) cât una materială și spirituală (în care au experiență acești Sfinți Părinți care au suferit sub prigoana comunistă).

    Ceea ce dumneavoastră și alții nu înțelegeți e faptul că problema nu e că ar fi dracul în card. Problema e că prin astfel de carduri ni se întinde o capcană așa cum a fost Hitler pentru germani (care a fost ales în mod democratic). Este o înșelare și o superficialitate această discuție: că dracul e sau nu în card. Libertatea este darul Duhului Sfânt iar noi când încurajăm un regim care atacă la libertate atunci încurajăm atacul la adresa Duhului Sfânt. Hristos spune: „Fiți înțelepți ca șerpii”. Rolul călugărilor nu e să stea în vârf de munte ci să fie prezenți și să încerce să studieze aceste probleme de care e lovită societatea. Aici se vede importanța conlucrării dintre călugări și intelectuali.

    Nu sunt mai bătrân ca dumneavoastră dar în cei 28 de ani pe care i-am trăit mi se pare o utopie gândirea că un sistem complet de monitorizare a populației va fi folosit în scopuri bune. Omul, prin firea lui căzută, este îndreptat spre rău, spre a controla pe ceilalți și spre a face rău. Iar din cauză că știu cum e firea umană sunt împotriva acestor cipuri. Spunea parcă un Părinte că Dumnezeu ne va judeca și pentru ignoranță. Să nu cădem în acest păcat.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

