Mulțumesc!

10708496_10152310879801316_7541973389114350184_o

 

Astăzi vă propun să înmulțim gândurile de recunoștință și să ne sărutăm sufletele cu bucurie.

Mulțumesc, Doamne, pentru toate pe care le știu sau nu le știu!
Mulțumesc, mamă și tată, pentru darul vieții și iubire!
Mulțumesc, prieteni și oameni, pentru minunea de a fi în comuniune!

Mulțumesc!…

Tu pentru ce mulțumești astăzi?

19 păreri la “Mulțumesc!

  1. Pentru tot Darul zilei, pe care Hristos mi-l pune inainte, pentru ca ESTE si cu mine, pentru ca-i simt Iubirea si grija! Slava Lui! Frumoasa propunere de trezire catre Lumina constiintei. Multumim! Sarut mana, Parinte!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Eu Multumesc pentru acest mesaj , multumesc ca inca mai vorbim lucruri pretioase, lucruri de Suflet in aceste vremuri. Multumesc. DianaTel. 0743929943__________________________________________ * Haz que tu luz brille…

    El Miércoles 18 de marzo de 2015 8:35, Hrisostom Filipescu escribió:

    #yiv5556391098 a:hover {color:red;}#yiv5556391098 a {text-decoration:none;color:#0088cc;}#yiv5556391098 a.yiv5556391098primaryactionlink:link, #yiv5556391098 a.yiv5556391098primaryactionlink:visited {background-color:#2585B2;color:#fff;}#yiv5556391098 a.yiv5556391098primaryactionlink:hover, #yiv5556391098 a.yiv5556391098primaryactionlink:active {background-color:#11729E;color:#fff;}#yiv5556391098 WordPress.com | Hrisostom Filipescu posted: ” Astăzi vă propun să înmulțim gândurile de recunoștință și să ne sărutăm sufletele cu bucurie.Mulțumesc, Doamne, pentru toate pe care le știu sau nu le știu!Mulțumesc, mamă și tată, pentru darul vieții și iubire!Mulțumesc, prieteni și oam” | |

    Apreciază

  3. Multumesc, Doamne, pentru noaptea ce a trecut, pentru aceasta zi cu soarele ce straluceste in fereastra si-mi insenineaza sufletul, pentru credinta ce o sadesti zi de zi in inima mea adesea impietrita si ca m-ai ajutat sa invat ce inseamna iertarea si iubirea !Multumesc parintilor mei trupesti pentru ca m-au adus in aceasta lume sa Te cunosc pe Tine, Doamne, si dragostea cu care m-ai inconjurat intreaga viata, si ca acolo SUS ii odihnesti pe ei dupa marea lor credinta in Tine, Doamne !
    Multumesc-Ti, Doamne, ca ai pus gand bun in inima fiicei mele amintindu-i sa-mi ne mai dea o veste ! Si, nu sunt vrednica a-Ti multumi, Doamne, pentru toate darurile Tale, insa Iti mai multumesc pentru ca mi-ai descoperit izvorul de CUVINTE nepretuite puse in pagina de Parintele Hrisostom din care imi adap sufletul insetat de frumos ! Va multumesc, Parinte ! Doamne ajuta !

    Apreciat de 1 persoană

  4. Multumesc celui ce m-a ajuat sa ma trezesc in aceasta dimineata … bunului Dumnezeu, multumesc celui ce a scris aceste randuri minunate, multumesc ca ma pot bucura de razele soarelui, de ciripit de pasarele, multumesc fiului meu ca a intrat in viata mea … sunt atat de multe lucruri pentru care sa spunem multumesc!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Mulţumesc pentru ziua de astăzi cu tot ce înseamnă ea: se alflă într-un şir frumos şi bogat de zile, duce experienţa unei vieţi (nu lungi, nici scurte) în care m-am înfruptat din toate – frumuseţe, bucurie, tristeţe, lacrimă, dor, extaz, mânie, greşeală, păcat, împlinire, mulţumire, părtăşie, nădejde, dar mai ales iubire. Iubirea lui Dumnezeu, care pe toate le strânge şi primeşte în Ea şi le face bune, noi, pline de rost şi de miez.
    Şi vă mulţumesc pentru tot ce scrieţi – îmi atinge sufletul ca o adiere uşoară de vânt…ca aceea de oarecând, de pe Horeb.
    Hristos a înviat, Părinte!

    Apreciază

  6. Asa e Doamne ,Tu care ma cunosti si-mi cunosti sufletul si-mi cunosti toate durerile si bucuriile ,iti multumesc ca ai grija de mine si de toti cei dragi mie ,iti multumesc pentru mila Ta, pentru bunatatea Ta si pentru iubirea Ta cea nesfirsita cu care ma acoperi pe mine si pe noi toti faptura mainilor Tale, Amin !MARIA ITALIA

    Apreciază

  7. Psalmul 102, “Binecuvanteaza, suflete,al meu pe Domnul si toate cele din launtrul meu,numele cel sfant al lui .Binecuvanteaza suflete al meu pe Domnul si nu uita toate binefacerile lui”SLAVA LUI DUMNEZEU PENTRU TOATE.AMIN! MARIA V.

    Apreciază

  8. MULTUMESC SI SUNT RECUNOSCATOARE LUI DUMNEZEU…PENTRU CA AM AVUT SANSA LA VIATA SI ASTAZI, CA SUNT SANATOASA SI EU SI FAMILIA MEA SI MA ROG SA DEA DUMNEZEU SANATATE LA TOATA LUMEA SI NOUA, MULTUMESC PENTRU TOT SI PENTRU TOATE CU BUNE SI RELE…

    Apreciază

  9. Multumesc pentru ca am sansa sa fiu acum aici, sa vad si sa aud raza de lumina din fata ochilor mei, sa pot sa aleg, sa pot sa merg, sa zambesc, sa plang, sa vorbesc… Dar, cel mai mult, multumesc pentru ca am unica sansa de a inlatura tot raul din sufletul meu, ignorand caile necinstite. … Si impart cu altii aerul acesta curat pe care il respir… Multumesc.

    Apreciază

  10. Azi mi-am aniversat ziua de nastere. Mi-am propus de multa vreme sa ajung la Manastirea Nicula(jud.Cluj). Am descoperit un loc mirific inundat de liniste, pace si frumusete divina.
    Locul de suflet al IPS Bartolomeu Anania – ale carui predici mi-au luminat mintea si innobilat sufletul si pe care va indemn sa le ascultati – ar fi implinit azi 94 ani. Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul in Impratia Sa!
    Multumesc Tatalui Ceresc pentru locurile minunate unde vietuiesc aceste suflete curate care se roaga neincetat pentru cei ce nu se roaga niciodata!

    Apreciază

  11. Pentru ca o noua zi in care am vazut Lumina zilei, pentru acoperisul deasupra capului, pentru hrana, pentru familia pe care o am, asa cum este ea, pentru soare, pentru rasetul copiilor, pentru ploaie, pentru nori, pentru caderi, pentru necazuri, pentru oameni frumosi, pentru toata iubirea ce mi-o ofera Dumnezeu.

    Apreciază

  12. Eu astazi multumesc Domnului ca „un Adam” mi-a indreptat pasii catre acest blog….Si eu ma stradui sa gasesc drumul spre ACASA…Doamne iti multumesc!

    Apreciază

    • Multumesc Bunului Dumnezeu si Maicii Sale,ptr.tot ce am astazi,ptr.tot ce mi-a oferit,dar in mod deosebit,ii multumesc ca mi-a dat ansa de a deveni bunica.ca mi-a dat sansa de a sti ce este FERICIREA cu adevarat.

      Apreciază

Lasă un răspuns

