Scrisoare de la Dumnezeu

„Te-ai întrebat adesea unde sunt? Ai plâns. Inima îți sângera și sufletul striga după ajutor. Eu eram acolo, dar tu nu mă vedeai. Eu te luam pe brațe, iar tu te uitai în spate și plângeai fiindcă nu-mi vedeai urmele lângă ale tale. Ai crezut că Eu te-am părăsit. Ai căzut în disperare crezând că nu vei ieși niciodată din încurcătură. Ai strigat către cer și ți-a răspuns doar ecoul vocii tale. Te-ai prăbușit la pământ înfrânt și descurajat….
Eu eram acolo suflet drag! 
Eu te purtam pe brațe, altfel nu ai fi ajuns la destinație. Eu îți vindecam sufletul, în timp ce tu aruncai cu pietre spre mine. Eu te mângâiam, în timp ce tu mă răneai spunând că nu exist! Eu îți eram alături, îți vorbeam în șoaptă încercând să îți alin durerea, dar zgomotul din sufletul tău te împiedica să mă auzi. Eu mă luptam cu cei ce te loveau, însă tu erai orbit de durere și nu mă vedeai. Eu îți mângâiam sufletul, însă ura din inima ta te împiedica să mă simți alături.
Eu eram acolo….dragul meu. Eu SUNT acolo lângă tine mereu! Fă liniște în sufletul tău și ai să mă auzi cum îți șoptesc cuvinte de alinare. Lăsa gândurile de răzbunare și ai să mă vezi cum lucrez cu putere.
Lăsa-mă să te ajut, dragul meu.
 Eu sunt acolo lângă tine și aștept doar ca tu să-mi deschizi ușa inimii tale.  


              Cu dragoste, 
       Cel ce te-a purtat pe brațe și încă te mai poartă, 
                                   Dumnezeu.” 🙂

7 păreri la “Scrisoare de la Dumnezeu

  1. Va Multumesc, Parinte. 🙏🏻 Daca am putea accepta totul si simti in fiecare clipa pe Dumnezeu in noi si pretutindeni, atunci Iubirea ar fi starea noastra de fapt, a oamenilor si ne-am implini menirea. 💚

    Apreciază

  2. Sărut mâna părinte pentru toate vorbele de încurajare. Numai Dumnezeu știe ce este în sufletul fiecăruia și numai EL ne poate alina rănile sufletești. Dumnezeu să vă dea sănătate și ani buni.

    Apreciază

  3. Bunul Dumnezeu ,cu siguranță,ne ajută să avem puterea sa-i cerem ajutorul!
    E minunat sa incepem ,pas cu pas,să ne educam și,sa cerem la Doamne sa ne ierte ,să ne ajute să avem o puterea sa stam de vorbă ,copiii cu Bunul Părinte!
    Doamne ajută!

    Apreciază

Lasă un comentariu